tisdag

    2008-09-30 / 09:48:07 Publicerat i Allmänt  



jag har egentligen inget intressant att skriva här idag, morgonen har bestått av att msna lite, smsa mycket, fixa frukost och nu ska jag strax in i duschen...

min telefon har t.o.m blivit ännu muppigare nu...inte nog med att den stänger av sej själv minst (!) 30 ggr per dag och att blixten fått spunk och gör så allt blir vitt...nu kan jag inte surfa på den heller eller skicka mms...jag måste hitta det förbannade kvittot snart!! :(

sen är det jobb som gäller 11.30-20.30... så antagligen kommer det inte hända nåt kul idag...


men kanske imorgon? vem vet? ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ajo det e nog alltid nån gubbe eller gumma som gör bort sig på jobb =)

2008-09-30 @ 18:15:16
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0