mamma mia igen

    2008-09-23 / 08:21:55 Publicerat i Allmänt  

vilken dag igår...går helt runt i skallen just nu....

natten spenderades på värnhem, spelandes wii, kollade film och hade det riktigt trevligt! ;)
kom hem, sov två timmar sen va det dax för jobb....

va glad för att jag skulle jobba med caroline...allt va frid å fröjd tills telefonen ringde och man fick ett väldigt jobbigt samtal...efter det gjorde  jag nog inget bra jobb...va helst skakis och tankarna var nån helt annanstans....

bestämde dock med carro att vi ska gå och se mamma mia på bio...jag har ju redan sett den men inte carro...så jag "offrar" mej...eller näää...den är skitbra så det gör inget! :D







mår inte speciellt bra nu.... :(







Kommentarer
Postat av: Carro

aaaaw gumman du e såå snäll o offrar dig för min skull :p ses äntligen ikväll hjärtat !! :D

2008-09-23 @ 14:14:11
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Samantha

är det bara för mig din blogg är helt sne och på vift?

2008-09-24 @ 00:50:25
URL: http://aldrigblivastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0