jag gillar inte...

    2008-09-19 / 12:30:06 Publicerat i Allmänt  


jag gillar inte att va sjuk!!!

kom hem från jobbet igår...frös som en hund!!
då hade jag flera lager kläder plus sjal på mej men fick ändå inte upp värmen...
tillslut hämtade jag både dubbelsängstäcket i sovrummet och det som finns i gästrummet, rullade in mej som en liten kåldolme och la mej i ena soffan....kändes liiiite bättre...





jag sov knappt ingenting inatt för halsen gjorde så ont...fick tillslut panik så jag hämtade tre fis-herman, tryckte in i truten, fyra nässpraysprut i näsan och en sömntablett i magen sen sov jag som en bäbis....i några timmar iallafall....

fryser lite mindre idag men mår verkligen inge bra...huvudet känns som det väger minst 40 kg....bara tanken av att jag måste ta mej till jobbet imorgon och jobba 8-19 och sen 7-21 på söndag får mej att må illa....

jag hittade dock lite sötpotatis i min kyl så det blev ugnsbakad potatis med hemmagjord vitlöksås till middag idag...gooott!! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0