det har blivit nåt sjukt över det hela...

    2008-09-30 / 11:06:39 Publicerat i Allmänt  

så fort lusten faller på, vilket är rätt ofta, så köper jag strumpor...

roliga, fula,hemska, söta, dyra, mönstriga strumpor...

men nu när det börjat bli lite kyligare och man måste ha strumpor på sej innan man drar på skorna så hittar jag inga!!

jag vill ju inte ta mina strumpor jag ska sy fulingar av...så nu sitter man här...med kalla fötter och en stor hög med strumpor jag inte vågar röra.....livet är inte lätt ibland....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag säger som du sa till mig igår... du e en av dom mest udda personerna jag träffat i hela mitt liv haha. Du med dina strumpor och jag med mina fylla-diskmaskinen-fasoner :P Faan kom på nu mitt i alltihopa att jag har ju för fan tvätt nere i maskinerna... (helt andra maskiner haha) så jag får nog röra på fettet =/ Hörs sen. Puzz

2008-09-30 @ 18:17:47
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Denise

Eller hur ;) Hoppas resten av Sverige känner likadant så han vinner :)

2008-09-30 @ 21:05:58
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0