dagens i-landsproblem?

    2008-09-29 / 14:39:37 Publicerat i Allmänt  

jag har ett dilemma...vet inte vilket jag ska välja...beställa tid till ny tatuering eller göra nya piercingar i nacken....

är sjukt sugen på att göra en tatuering på min andra underarm....svårt att förklara hur jag vill ha det så jag försöker inte ens....men är sugen på att göra nacken oxå...fast anchor piercings denna gången...och dom går på 600:- stycket...alltså 3600:-    och med min vårdlön är det mycket pengar....

damn it!



Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja vilka problem denna kvinna har !! :S stackars dig säger jag bara !! :D



men du snäckan, vi har "uteplats" här också, o du e alltid välkommen :) hihi.

2008-09-29 @ 14:43:35
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för dina fina ord, de värmer i själen. Känns alltid bra att få lite uppskattning för det man gör =)

Å det där med datanördar...hur mkt tid spenderar du framför datorn igen?

2008-09-29 @ 14:57:41
URL: http://lillazara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0