lite småglad

    2008-10-06 / 12:59:48 Publicerat i Allmänt  


hade inte tänkt blogga förrän i eftermiddag men måste bara få skryta lite....

jag håller ju på att gå ner i vikt, men har som jag berättat innan bytt till p-ring och iom det så har jag nu haft mens exakt en månad idag...
och som grädde på moset så har jag även haft det där begäret man har då...när man äter heeela tiden...vilket jag oxå gjort....har verkligen tryckt in i huvudet! :/  

så jag har inte vågat väga mej alls på en månad pga det...men idag har jag bestämt att skärpa ihop mej igen...men vad ser jag när jag står på vågen? jag har gått ner över 2 kg!? 


haha! inte för att jag klagar...hur fan har det gått till??



Kommentarer
Postat av: Carro

det e bra gumms :D

2008-10-06 @ 15:06:09
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0