kli kli

    2008-10-23 / 12:42:39 Publicerat i Allmänt  


min tatuering har börjat klia som faaeeen!!   dagens gnäll kanske? :P



ska strax bege mej till jobbet...sen kom jag på att jag kanske borde äta lite innan så det fick bli en snabblunch, ägg och avokado...gott! =)
 



tittade förresten igenom telefonen nyss...hittade massa gamla bilder...haha! hade nästan glömt hur jag såg ut som blond...





hittade denna fula oxå...tycker den ser så knäpp ut...
jag gick samtidigt som jag tog bilden så hela huvudet är helt utdraget! sexigt värre! ;)







nä...nu måste jag skynda mej...hörs ikväll! =)




Kommentarer
Postat av: "Gubben"

Hej du.....

Den första bilden har jag oxå i min mobil......:)



Kram

2008-10-23 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0