jag blir så less....

    2008-10-24 / 14:48:27 Publicerat i Allmänt  


fan va jag önskar jag hade annat jobb....

man jobbar alltid...ställer upp i vått och torrt men får ändå alltid så sjukt kass lön...

sen visar det sej att stället jag ska jobba på i jul bestämt att jag ska få mycket mindre tider än alla andra...?!

jag har jobbat 48 timmars pass på det stället för att dom inte fått in personal...

jag har ställt upp som fan i flera år så är det nån jävel som tycker att jag förtjänar mindre jobb i jul för att jag när dom frågade om jag ville va på dagverksamheten sa att jag hellre vill va på boendet för det ger mer timmar....

då har jag alltså tackat nej till jobb och förtjänar därför mindre...?


julen är den enda gången det känns lönt att jobba för man får storhelgsob....

så trött på skiten just nu...

ingen som har nåt jobb över som jag kan ta istället?





Kommentarer
Postat av: Jennie

hahah den är så snygg ;)

2008-10-24 @ 22:07:27
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Carro

ring mitt jobb så har du nog så du klarar dig :p

2008-10-27 @ 12:21:58
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0