galen?

    2008-10-29 / 08:21:36 Publicerat i Allmänt  


god morgon gott folk! =)

jag kunde inte låta bli...jag gick in på HM´s hemsida och letade upp skjortan/blusen jag köpte igår och beställde den i fyra andra färger...den va ju så fin!! ;)

vågar jag berätta att jag beställt strumpor oxå? för nästan fem hundra....haha!
jag är inte frisk...andra tjejer beställer skor och smink...jag beställer strumpor :P


idag börjar utmaningen...alltså inge mer onyttig mat och massa träning ska det bli...
jag mååste vinna!!

jag ställde klockan på fyra för att ta mej till gymmet...men så långt kom jag inte...
hade sjukt ont i huvudet...
men det blev allt massa situps och massa lyft med hantlarna =)
så liiite duktig har jag väl varit?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0