är jag sjuk?

    2008-10-31 / 21:57:32 Publicerat i Allmänt  

jag vet inte om jag skrivit om det innan här i bloggen, jag tror nästan det...

men jag tar det lite snabbt igen...för jag kom och tänka på nilsson nu ikväll när jag slog över till idol och hon annabruden sjöng stad i ljus av tommy körberg...

jag är nog den enda tjej på 24 år som drömt kärleksdrömmar om honom...eller...jag va inte 24 när jag gjorde det...utan va väl mer typ 16 kanske?  haha!

pinsamt vilket som....men under en hel vecka drömde jag om honom...absolut inget sexuellt eller så...utan vi hängde mest, han jag och roger pontare...vi va pooolare! =)

sen en dag sa roger att jag inte skulle kalla tommy för tommy utan vi kallade honom för nilsson!

det sjukaste va att varje gång jag vaknade så mådde jag så sjukt bra och va helt varm i kroppen...för jag hade haft så roligt och trevligt....med nilsson! =) hahaha!  

min mamma och syster skrattade som fan när jag berättade det....och varje gång jag youtubar körberg så mår jag bra! :D 
min tommy...min nilsson...

hahaha! jag är skadad...jag vet!

skjut mej!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahha du e bara föööör gooo!!! Jag såg honom i Malmö på Gågatan en gång men det berättar jag ju redan om för dig nu på MSN så :P hihihi!

2008-10-31 @ 22:08:24
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Caroline

Men näää du e inte sjuk =)

2008-10-31 @ 22:09:13
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Sara

Jo, du är sjuk...men vi har alla våra sidor :P

2008-10-31 @ 22:50:14
URL: http://lillazara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0