annorlunda morgon

    2008-10-23 / 09:59:47 Publicerat i Allmänt  

denna torsdagsmorgon började inte som vanligt...

jag får ett sms av lillsyrran som vill att jag ska ringa upp...vilken jag gör...det är snooortidigt...och jag ska inte börja jobba förrän två idag... =/

men det visa sej att hon vurpat med cykeln på jobbet...gud va jag skrattade!!
kan se det framför mej, hur bromsarna slutar fungera i en brant nerförsbacke, hur hon får panik och kör rätt in i ett staket...hur hon flyger över...hur cykeln kommer efter....och alla tidningar som flyger omkring...hahaha!

jag vet att det är elakt att skratta men kan inte låta bli...speciellt inte när hon berättade hur hon blev förbannad på den trasiga cykeln och korgen som hon slängde iväg i ett raserianfall...stackars liten!!   =)





det gick förresten helt okej att jobba igår...va dock helt slut i huvudet när jag kom hem...jag jobbade ihop med en "tant" som inte alls va rolig...

sur och tjatig...

otrevlig och trist...

men sen när jag äääntligen fick sluta så fick jag beröm för att jag va så trevlig och jobbade jättebra....där fick hon allt!

tantskrälle!  :P



såhär ser man ut efter en lååång dag/kväll på jobbet... =/





hände förresten en rätt rolig grej på jobbet...eller pinsam kanske jag ska säga istället...
orkar inte ta hela historien men det va iallafall två snubbar från hjälpmedelscentralen där för att rutinkolla alla sängar och liftar...dom satt och drack kaffe och den ena börja snacka med mej för han såg mina tatueringar..
vi kom in på piercingar och bara sådär fråga han om jag hade även där nere...hahaha!
så där stod jag och diskuterade intimpiercingar med en gubbe jag inte kände och chefen kom in på avdelningen....
pinsamt!


men men...så kan det gå ibland! =)





Kommentarer
Postat av: Carro

men det e typiskt Sofie :D hihi

2008-10-23 @ 11:31:59
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad söt du är på fotot då?? =) Konstigt men du ser så gullig ut :P SötSofie! =)

2008-10-24 @ 22:56:36
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0