typiskt malmö

    2008-11-03 / 02:19:02 Publicerat i Allmänt  

haha! kan inte låta bli att skratta!

jag kollade på sydsvenskans hemsida och hittar denna bilden på en taxi som nästan kört ner i kanalen:



den bilden får mej att tänka på en taxiresa jag tog precis innan jag flyttade till malmö...
jag hade varit ute på krogen, blev förföljd halvvägs hem av en taxibil, åkte resten av vägen men sa att jag vägrade betala, vilket va okej för honom, han raggade på mej hela vägen hem, krockade med grannens bil när jag pekar var jag ska av för han tittar ner i min urringning istället för på vägen och har mage att försöka bjuda mej på frukost!?
jag svarade att han kan åka hem till sina fruar och sina barn sen hoppade jag av...

en kvart senare eller så så ska jag möta en polare som ska sova hos mej för han missade tåget hem, vem kommer då inte körandes sakta efter mej?
just det...taximuppen!! jag ställer mej mitt i vägen med armarna i sidorna och ser antagligen inte klok ut för han backar och kör iväg....
jisses....jag säger bara det...taxi i malmö....



Kommentarer
Postat av: Martin

nästa gång ska taxi chaffisen få;)

2008-11-03 @ 04:12:20
URL: http://www.nogg.se/martinh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0