testing igen

    2008-11-11 / 01:58:55 Publicerat i Allmänt  
jag skriver från mobilen just nu...
vetikatten hur det kommer se ut men det är ju bara till att fixa till sen i efterhand ;)

glömde skriva innan att jag träffade goe-lotta idag på jobbet...
hon är bara för söt! :)
vi kommer ha så kul när vi ska ut med jobbet den 21:e! :)
får se vem som gör bort sej mest denna gången...
sist va det nog lotta som fick lite för mycket innanför västen vill jag minnas ;)

jag är förresten en dålig människa...
dålig dålig dålig
för det första så kollade jag på dansbandsskiten innan ikväll



och nu sitter jag och gnager på ostbågar...



hur fan ska jag bli nöjd med min kropp om jag inte skärper ihop mej?!

jag hade banne mej behövt en egen liten hustomte som bott i min ficka som bitit mej i låret varje gång jag är på väg att göra något dumt...

var hittar man såna?



Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅH OSTBÅGAR!! Fan va gott!!! Det hade suttit bra nu!! =)

2008-11-11 @ 19:06:18
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Lotta

Tack snälla du...ja...vi får väl se vem som....ska jobba som f-n på att det blir du denna gången...hehe... Kram på daj

2008-11-12 @ 22:08:03
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0