skumt

    2008-11-07 / 10:02:33 Publicerat i Allmänt  

måste bara berätta om när jag jobbade i hemtjänst i tisdags...jobbade 15.00-23.20...
alltså gick jag hem till massa folk och gav kvällsmediciner och hjälpte dom i säng...

ofta är gamla människor gnälliga, sura, gnälliga, besvärliga och inte minst gnälliga....
speciellt om man är vikarie och inte varit hos dom innan....men inte i tisdags!
alla tanter va så söta och gulliga...
en speciellt, hon skrattade hela tiden, sen fick hon syn på min tatuerade arm och blev helt tyst...skakade sen på huvudet och sa: "lilla dockan då!"
sen varje gång jag kom dit så va det lilla dockan! varför?  säkert varannan mening hon sa....

haha! söta lilla tant!




stod sen i hissen och titta upp i taket...





för det första, vem är så lång att han kan sätta handen i taket?

för det andra, vem fan är sådär skitig?



Kommentarer
Postat av: Caroline

Men Sofie.... det är ingen riktigt människa.... det är nog en vålnad, ett spöke =/

2008-11-08 @ 07:12:04
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: gila

Usch va läskigt sånt vill man inte se :S Uhh... spöke! Och speciellt i hemtjänsten... hehe.

2008-11-08 @ 14:05:36
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ah, det är inget spöke, säkert du själv som kladdat sofie, erkänn haha :P

2008-11-10 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0