mysig onsdag

    2008-11-06 / 11:07:21 Publicerat i Allmänt  

wiie! varit ledig en heel dag...haha!

så skönt!

visst är det härligt när så små grejer kan göra en så glad?

sen kan det ju ha att göra med att mamma är här oxå...vi hade så mysigt igår...

vi började med massa shopping...alltid lika kul!
jag hittade en snygg klänning och en kjol..inte hunnit ta bild på det än, kommer sen...

sen blev det sushi...sjukt gott!
även om mamma sög på att äta med pinnar! ;)










sen stack vi ut på Malmö By Light...va så coolt och mysigt...
vi hade jättekul och skrattade hela tiden...
vi va sådär övertrötta och fnittriga...
va riktigt kul =)

jag försökte ta lite bilder men blev inga bra...men lägger ut några ändå...


vi tog bussen från triangeln



här spelade dom hög musik och träden skiftade färg



massa ljus



solrosor



ljuskrona av bestick



söte draken =)



Kommentarer
Postat av: Martin

låter mysigt gumman:)

2008-11-06 @ 18:08:53
URL: http://www.nogg.se/martinh
Postat av: Anonym

Fan, man skulle varit i Malmö...

Någon som bjuder på sushi någon gång, faktiskt aldrig smakat...

2008-11-06 @ 21:33:54
Postat av: Caroline

Visst är det alltid mysigt när man får vara själv med mammsen... tyvärr händer det inte mig så ofta men... aja, jag gnäller inte (för en gång skull haha)

2008-11-06 @ 22:48:42
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0