lite onödigt gnäll?

    2008-11-25 / 15:11:36 Publicerat i Allmänt  


jag vet att jag klagar och gnäller ofta...
men det är så mycket lättare att skriva och gnälla av sej än att skriva när man är glad...
så är det iallafall för mej...
för jag tror inte att jag upplevs som en negativ människa av dom som känner mej "på riktigt"...eller?!



men jag måste bara få säga att jag har lite ångest för imorgon...
det är så att jag ska jobba ute inatt...aldrig jobbat i hemtjänsten på natten förr...men det ska nog gå bra...
inte det som stör mej...utan det är att dom foortfaaarande håller på och renoverar i lägenheten under!!
dom spikar, borrar, brakar, slipar och dönar...hur f-n ska jag kunna sova imorgon?!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det är nackdelen med att bo i lgh =( ingen som tar nån hänsyn typ...



hehe cool bild...

2008-11-28 @ 20:28:08
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0