hej hej

    2008-11-21 / 05:52:32 Publicerat i Allmänt  

då sitter man och gnuggar ögonen och försöker vakna...
trots att jag somnade redan nio igår så är jag sjukt trötter...
men vaknar nog till när jag kommit till jobbet...
brukar va så =)

fixade biljetterna igår så nu är det sofie som sitter på bussen till linköping den sjätte december, festar som en galning med daniela som fyller år, sen bussen till göteborg dagen efter och stannar där några dagar =) sen tåget hem till malmö den nionde...bussarna jag ska ta tar mycke många timmar men det gör inget...gillar att åka buss...sover så skönt då! =)

sen är även linas födelsedagspresent fixad och betald nu...
hon fyller ju tjugo, lillfesen! =)
så nu ska vi gå å se volbeat i lund den sjunde mars!
yaaaay!!


efter jobbet idag ska jag traska hem till sötapan där jag kan fixa till mej lite och dricka lite vin innan vi sticker och förfestar hemma hos annicka...
sen blir det ut med jobbetanterna, först äta sen ut och skaka lite på rumpan!
känner på mej att vi kommer få skitskoj! :D


hoppas bara nacken inte strular mer...inatt har jag faktiskt inte haft så ont...men när jag sitter här nu så gör det rätt så ont faktiskt...
som poul sa igår: "det gör liite ont, men på dej gör det myyycket..."
jag är så klen! :P


här kommer en sne bild på en hårig nacke :P
tror det kommer bli bra tillslut...
ska ju ha fyra till så det ser ut som innan...typ...
och prickarna från där stavarna satt innan kommer inte synas sen








Kommentarer
Postat av: Anders

ont det måste göra ...:(

Ha en underbar helg..



din vän



Anders

2008-11-21 @ 08:03:44
Postat av: Caroline

Hoppas du har kul nu o att norrmannen kommer =D då får du garanterat kul och vem vet vad som händer sen? blink blink =) hörs imorgon och tack för idag!



Puss

2008-11-21 @ 23:46:56
URL: http://kcalorin.wordpress.com
Postat av: Lasse

Ja ont ser det absolut ut att göra! Men trivs du så:)

Ahh Linköping e ju inte alls långt från mig. Synd att du inte stannar längre!

2008-11-22 @ 01:15:46
URL: http://www.lasse.teater.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0