det blir inte alltid som man tänkt sej

    2008-11-11 / 21:56:13 Publicerat i Allmänt  


idag skulle jag bara ta det lugnt och slappa...
låter kanske som jag är värsta latfisen men har man jobbat natt och ska byta till dagpass dan efter så krävs det sitt slappande... ;)

men istället va jag tvungen att ut på stan, som tur va slapp jag regnet...
blev en runda till panduro för kära moster malin ville ha cellofanpåsar, sen blev det bort till posten och posta fulingar och lite annat...

hoppas hoppas hoppas dom blir uppskattade!



har jag verkligen en så stor snok?




såhär sleten såg sofie ut när hon sprang runt på stan =)





Kommentarer
Postat av: Martin

lika fin som alltid:)

2008-11-11 @ 22:26:33
URL: http://www.nogg.se/martinh
Postat av: Caroline

Åh nu ser man bilden lite bättre =) Du e så söööt gumsis :P puss

2008-11-12 @ 00:18:11
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0