dagens...

    2008-11-13 / 12:00:17 Publicerat i Allmänt  

lite dagens gnäll?

blir två denna gången oxå...

för det första så mår jag inge bra...
har blivit förkyld...näsan rinner och är täppt om vart annat och huvudet värker trots tabletter...
jag har varken tid eller råd att va sjuk så vafan ska man med förkylning till?!
för er som inte vet det så blir jag som en kille när jag blir förkyld...
inge bra...inge bra alls...


för det andra så har jag börjat störa mej på en brud som läser upp lokalanyheter ibland...
har inte lagt på minnet va hon heter men hon ser ut såhär:




vem fan ser ut så när man är med på teve?
har dom ingen spegel på redaktionen?
har retat mej på henne ett bra tag för att hon låter som en 8 åring som försöker redovisa ett arbete i skolan...
man hör verkligen hur hon läser innantill och att hon inte vet vad hon snackar om för hon pausar mitt i meningar, stakar sej och säger fel minst fem gånger per sändning...
och då överdriver jag inte...
jag trodde att det va att hon va nervös och ny...men nu har hon suttit där i flera veckor och låter fortfarande lika illa....
finns det verkligen ingen bättre?
jag vill ju veta va som hänt...går inte att att ta in nånting när hon är där... = /



dagens i-landsproblem?





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ring eller maila henne, så kanske du får ett i-landsproblem mindre (:

http://nyhetskanalen.se/1.676593.1224177640



//F

2008-11-13 @ 19:28:50
Postat av: Lotta

Så skönt o höra att fler stör sig på henne...trodde det bara var jag...Visst 17 kan man kräva proffsighet!!! Grrr...

2008-11-13 @ 22:18:09
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0