ännu en tidig morgon

    2008-11-02 / 06:13:14 Publicerat i Allmänt  


jahopp...då gick man upp okristligt tidigt ännu en dag...ännu en helgdag!! =/

jag är trött som en lus idag..
mer än vanligt...
har sovit sjukt dåligt inatt...
kan det va allt kaffe jag tvinga i mej igår?
jag som aldrig dricker kaffe...usch!




idag ska jag bara jobba till halv tre, men sen ska jag hem och städa och tvätta...yaaay!

längtar verkligen! :P

men en dag jag längtar till är onsdag...

för då kommer mamma! haha!
24 år och ser fram emot att mamma ska komma ner...jisses....



förresten...hade rätt kul på jobbet igår, en sak störde jag mej dock på...

jag gillar inte när folk tittar på när jag kissar!! 
tog flera minuter varje gång innan jag kunde koncentrera mej....
jävla gubbe! sluta titta!






Kommentarer
Postat av: Martin

haha inte lätt gumman:) du får blunda och tänka på annat:)

2008-11-02 @ 07:59:24
URL: http://www.nogg.se/martinh
Postat av: Robban

Vilken tid är okristlig?? :) Vad jobbar du med som kräver att du ska studsa upp så tidigt då? hahaha

Ja du verkar ha en späckad dag, mamma tidig morgon OCH tvätt hehe Men att längta fter mamma e ju bara sunt hehe, kärlek e väll aldrig fel :)

2008-11-02 @ 08:25:24
Postat av: Caroline

men fy faaan va weird o ha en sån bild på dass haha... o vaddå äckligt med kaffe?? jag ser redan fram emot mitt morgonkaffe... med KAFFEGRÄDDE!!! =d

2008-11-03 @ 00:59:09
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0