vilken dag....

    2008-05-01 / 22:12:28 Publicerat i Allmänt  

måste få gnälla av mej lite! det är okej va? ...tack...
igår va jag ju som sagt på jakt efter en bolero...men icke då!   kom istället hem med nya jeans, militärbyxor, massa vykort, ögondroppar, ett par knästrumpor, tre par strumpor att sy fulingar av, två par trosor, ett block, tvål, mascara, hörlurar till pappa (fyllde år 12/4) och en skjorta till älsklingen....

skulle ta en bild på skjortan och skicka till mamma, *klick* sen blev mobilen svart i en sekund sen va hela minneskortet tomt...alla bilder och all musik borta! wtf?!  STÖRIGT!!!  till råga på det råka jag tvätta min mp3spelare...

jag sov inte många timmar inatt så när jag kom till jobbet va jag värsta zombien....jobba 7-21...blööö...folk ringde och sjuka sej bla inatt och imorgon, få in folk med så kort varsel är banne mej inte det lättaste...sprang runt som ett skållat troll för att fixa ihop det...jag jobbade dessutom på den körigaste avdelningen så jag är trött i både kropp och själ nu...och inte tala om fötterna...ajajaj!

blev utskälld av busschauffören nu när jag skulle åka hem...det är fan hans skyldighet att kunna växla mina pengar när jag inte har jämna...inte göra narr av mej...apa! jag gissar på att han inte fått nåt på länge eller att han har en liten pyttepenis...

på lördag är det konserten som jag sett fram emot så länge...dels att jag älskar bandet och dels för att min polare från kristianstad och min storasyster ska komma ner...men nej nej! syster är inlagd på sjukhus, njursten och nån mystisk infektion i blodet och min polares pappa har fått en hjärtinfarkt... :/

vad kommer härnäst?  ska klippa mej imorgon, kanske blir det snagg med blå lugg??


fuck this...nu hoppar jag i säng....




Kommentarer
Postat av: frida : )

skönt att skriva av sig, hoppas att de blir bättre idag :)

2008-05-02 @ 11:43:23
URL: http://fraijda.blogg.se
Postat av: Lottisssss

hej ehj ,,jag o bettan har läst din blogg o det var skit ball att läsa den :)...hoppas det var kul hos frissan..kramar

2008-05-02 @ 11:43:57
URL: http://lottissss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0