sluta skicka!!

    2008-05-26 / 12:34:07 Publicerat i Allmänt  

när jag ska till tandläkaren så skickar dom ett sms dagen innan för att påminna så jag inte glömmer...riktigt fiffigt!

men det senaste året har jag fått minst fem stycken där det står: Välkommen Salima till folktandvården S:a Torget...sen datum och tid....vem fan är Salima och var ligger S:a Torget??!!  fick ett till nu imorse, så jag sökte på nätet efter var det kunde va sen ringde jag dit...muppar...borås tror jag det va...tanten i luren verkade va lite skruvad eller bara allmänt efter...frågade hela tiden efter mitt personnummer...fick säga till henne flera gånger att det är INTE jag som är Salima...har du inte någon släkting som går här? nej! du har inte något barn som heter Salima? neej! jag bor i malmö, varför skulle mina barn, om jag haft några åka dit för att gå till tandläkaren?  hur svårt kan det va? till slut fick jag henne att kolla i kalendern vem som skulle komma imorgon kl 10.40...just det! Salimabruden! (eller är det ett killnamn?)  så hon raderade mitt nummer som stod där....jisses...

Kommentarer
Postat av: Carro

aw stackars dig :(



hos en som heter mattias bor i svedala :)

2008-05-26 @ 17:48:11
URL: http://bure.blogg.se/
Postat av: Carro

hur blir det på fredag? :)

2008-05-26 @ 19:52:39
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0