såå rooligt!

    2008-05-20 / 15:24:13 Publicerat i Allmänt  

fan va bittert det va imorse...skulle jobba på ett ställe imorse sen ett annat nu på eftermiddan/kvällen...kommer dit och dom bara: hej..? vad gör du här?   då hade nån glömt att skriva i kalendern att jag skulle jobba så dom hade inte räknat med mej...såå rooligt! jag hade kunnat ligga kvar och kramat kudden istället för att gå upp innan tuppen...

jag och älsklingen va på bio i söndes...vi såg Dumpad...den va såå roolig...tyckte jag då iallafall, kan ha varit att jag va trött för jag varit uppe sen klockan fem och jobbat hela dan, man har ju inte riktigt sin vanliga humor då men vi garvade som fan...hehe! 


377431-199




nä..nu är min rast slut...ut och jobba igen!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det får vi väl hoppas. :)

ja det e klart vi ses på lörda vi får prata lite om det :p men jag har ett problem bara, har inga pengar så om det går bra så får du ha en present vid ett annat tillfäle? :)

2008-05-20 @ 17:38:22
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Carro

haha Ja! :D
e det någon jag känner som kommer ? :P
när hur & var ska man va hos dig?
blir det utgång sedan ?

2008-05-21 @ 09:00:10
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0