gött

    2008-05-30 / 13:02:26 Publicerat i Allmänt  

då va man ledig idag och inga speciella planer som mååste göras...så skönt...extra skönt när man vet att man ska jobba hela helgen...

vaknade som vanligt tidigt...varför gör jag alltid det när jag är ledig? dumt! men lyckades tvinga mej själv att sova till nio innan jag hoppade upp ur sängen...det blev lite frukost och sen hoppade jag upp på wii-brädan...och jag har redan förbättrat mej...på flera punkter! =) wiie! sen damp det ner ännu ett spel som jag beställt så tänkte prova det i eftermiddag! =)  satt förresten uppe halva natten och spelade super paper mario...såå kul! =)

måste bara få komma med ett litet tips...har köpt hem grön deli från findus...jag är inte mycket för grönsaker, tyvärr...men detta va sjukt gott...prova det vetja! =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Naturdiet, ett "bantningspulver" började jag med idag.... Det låter jättegott, älskar sockerärtor!

2008-06-02 @ 16:33:34
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0