outsiders

    2008-03-03 / 20:44:05 Publicerat i Allmänt  

ursäkta att det blir så många småinlägg idag...ska försöka skärpa mej med det...inte alltid så kul att läsa såna....

sitter och kollar på outsiders just nu, handlar om folk som har udda yrken, yrken som ingen vill ha...men jag vill!!!! jag vill oxå jobba med lik...är faktiskt lite avis...känns som man står still just nu, visst, pluggar och har mej och jobbar som en tok, men känns som det är såååå långt kvar till målet.... :/  trist...men det känns väl bättre imorgon, som vanligt... =)

Kommentarer
Postat av: Mats

Men du jobbar ju med dem precis innan de blir lik. Nästan lika bra ju.... *fniss*
Lite morbid humor jag vet....! ;)

2008-03-03 @ 21:35:01
Postat av: Amour

Nej va roligt! :D Ja vi blev ihop på alla hjärtans dag :D Vilken dag att fira... jag är 30 år och 29 av dessa har jag gråtit och spytt över alla andra fina paren på alla hjärtans dag. Min tur var väl kommen då kan man säga :D Jag är skitlycklig. :D

2008-03-04 @ 05:18:28
URL: http://moulinrouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0