olyckshelg?

    2008-03-17 / 13:02:00 Publicerat i Allmänt  

nä...jag överdrev kanske lite i rubriken.. =)  men blev faktiskt vittne till en olycka i fredes kväll...mitt på en jättetrafikerad väg när det va rusningstrafik fick en kille som cyklade framför mej med ungen där bak på cykeln ett EP-anfall...låg mitt på vägen och skaka som fan...har sett många anfall i mina dar men inte som detta...stackarn...låg där och skaka våldsamt och fradga rann ur munnen...men på nåt sätt klarade sej ungen utan att skada sej och folk kom från alla håll och kanter och hjälpte till så jag kunde lugn cykla vidare och fortsätta jobba....tur det inte va en gubbe i keps i någon av bilarna...då hade det nog inte slutat lika lyckligt.... :/ 

jag har varit riktigt nyttig hela veckan (gått ner tre kilo...wiiie) men nu i helgen va vi båda lediga och ujujuj va vi syndat...inge bra...inte för mej iallafall som behöver gå ner en massa....men det har varit en mysig helg! =)  vi va på bio igår och såg 10.000 BC...riktigt bra faktiskt! =)  och ikväll blir det Horton...haha!  älskar animerade filmer!

image98



nä..nu måste jag städa...tråååååkigt!!  varför måste det snöa ute förresten? det suger...va ju så skönt väder igår... :(  typiskt

Kommentarer
Postat av: Carro

jaså jasså du har sån tur. när man har hund måste man gå ut o kissa lite :p

2008-03-17 @ 14:54:06
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Carro

vadå för något ??? :p

2008-03-17 @ 16:52:48
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0