jag har gjort det igen.... :/

    2008-03-25 / 23:28:51 Publicerat i Allmänt  

trodde jag va fri..men icke då!!   när jag bodde i min lilla etta i bromölla, liten och liten, den va på 41 kvm...sak samma...när jag bodde där så hade jag köpapocketböcker-missbruk...jag ÄLSKADE att gå in på adlibris och bokus...flera gånger om dan...fick avvänja mej själv genom att bara köpa x antal böcker i månaden...har gått riktigt bra faktiskt, inte beställt på länge....eller jo, för nån vecka sen...men innan dess va det ett bra tag sen...men nu va det kört...hittade ju så många som verka bra... :D 

detta klicka jag hem denna gången:





varför är man så pigg när man ska upp fem dagen efter och jobba tio timmar?  försökte sova men det gick inte... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0