blir så suuur!!!

    2008-03-10 / 08:51:29 Publicerat i Allmänt  

jobbat som ett as hela helgen....va riktigt trött när jag kom hem igår kväll...är ledig idag så tänkte jag verkligen skulle sova ut...men neeej då....haft mardrömmar hela natten, har vaknat helt livrädd, sen när man somnat om efter en lång stund så har dom börjat igen....så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och är trött som en lus... :(     minns bara lite snuttar av vad jag drömde..men det va att jag skulle bli dödad hela tiden....why? haha! minns att det va fullt med urgulliga hundar, kamphundar...det va jättemånga som lekte och myste med mej...sen plötsligt låg det fleecefiltar lite överallt, dom hade stora hål i mitten, när hundarna tog dom i munnen blev dom sjukt aggressiva och lät så hemskt som bara hundar kan och började attackera mej...sen va det något om resor, nån dog, folk anklagade mej...osv osv...vad betyder allt detta?   i don't know...

nä...nu ska jag fixa lite frukost...ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0