bio igen

    2008-06-13 / 13:32:22 Publicerat i Allmänt  

just nu sitter jag hemma hos mamma i kristianstad...åkte hit igår, va meningen att jag skulle komma tidig eftermiddag...men råka bli klockan åtta....ooops... =)   så bara för att va snäll bjöd jag mamma på bio...vi såg brudens bästa man...kan ju inte påstå att det va den bästa film jag sett men den va helt okej...



jag och mamma har inte varit på bio sen vi såg meet joe black...och nu minns jag varför...mamma har en tendens att skratta när INGEN annan gör det...jisses... hon är inte klok, tanten...dessutom har hon mage att påstå att jag är lik kung fu panda...wtf?!



Kommentarer
Postat av: KUNG FU PANDA!!1

Om du menar filmen med Brad Pitt i huvudrollen så heter den Meet Joe Black. ^___^

2008-06-13 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0