vaken?

    2008-07-17 / 15:52:26 Publicerat i Allmänt  


jag är vaken! annars hade jag inte kunnat sitta här...men förutom det känns det som jag sover...eller är i nån sorts dvala...är helt slut...och jag vet att jag klagar, men det är ögonens fel!! kan inte sova, det svider och kliar för mycket, kan inte va vaken, för det svider och kliar för mycket....vet inte vad jag ska göra!?


var hos ögonläkarharry igår, han sa att han fortfarande tror att det är en kombination av allergi och ögoninflammation, så jag fick starkare allergidroppar och en antibiotikasalva istället för dropparna jag hade innan...men det gör mer ont idag än va det gjorde igår....dumma ögon...lagt sjukt mycket pengar på dom nu och inte har det blivit nåt bättre.....hade jag kunnat hade jag amputerat!





jag vet att detta har börjat bli en klagblogg, eller det har den kanske varit hela tiden? men det händer inte bara trista grejer...haha! lite kul har jag ändå... även om det känns som att det är lättare att skriva av sej när man har nåt att klaga på...skumt det dära....

även om det svider fortfarande och gör ont i mitt hjärta så har den senaste tiden varit rätt mysig....har haft mamma här, för jag vill inte va själv, syrran har varit här, skönt att ha henne nära för en gång skull...inte bara som sällskap per telefon när man har tråkigt... :P  har umgåtts en massa med carro, har varit hur kul som helst! tack gumman!!
jag pallar fortfarande inte att vara själv, sjukt! man är 24 år och kan inte va själv...jävla mes!   är så glad för alla nära och kära! hoppas ni vet det!  

lägger in lite blandade bilder från dom senaste dagarna... =)










Kommentarer
Postat av: Emmaa'

Aww, tack! :D,

2008-07-17 @ 17:18:41
URL: http://emmaayy.blogg.se/
Postat av: Carro

haha aw gumman <3

2008-07-17 @ 19:12:17
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0