på jobb...

    2008-07-17 / 23:03:07 Publicerat i Allmänt  

jahopp...då sitter man här på jobbet igen...känner att all min energi är slut redan....hur kommer detta sluta? har några timmar kvar....jobbar 20.45-7.10....sen ska jag hem å sova sova sova....om det går....gick ju inte så bra idag... :/



såhär ser jag ut just nu....jag hatar att jag är helt röd/rosa i ögonen, jag hatar att dom är helt svullna och jag hatar att jag inte får använda smink så jag kan se någorlunda normal ut!

jag vill oxå ha semester som alla andra normala människor...börjar bli så trött på detta nu, att va timanställd och alltid behöva jobba häcken av mej...är det ingen som har ett jobb över? jag tar vad som helst!! =)    (nästan...)

på onsdag kommer förresten mina mostrar och hälsar på! ska bli så skoj, över ett år sen jag träffa den ena....längtar!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-07-18 @ 19:05:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0