orättvist

    2008-07-03 / 06:31:57 Publicerat i Allmänt  

dålig bild jag vet...min vanliga telefon är på lagning så får ha min gamla rosa lur så länge...men ni ser håret va?  syns att min syster varit här...hittar delar av henne överallt! =)



är det inte orättvist att visa människor tappar hår hela tiden, kommer snart bli flintskallig som läkaren sa till mej, märker väldigt stor skillnad när jag tex mår dåligt, är väldigt tunnhårig just nu...medans andra har alldeles för mycket...som nu i helgen, syrran gjorde vid sitt hår, blev jättenöjd förrutom en tofs som inte ville som hon ville, då tar hon tag i den och drar loss den!?  och det syns ingenting!! livet är inte rättvist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0