meningslöst

    2008-07-21 / 17:12:54 Publicerat i Allmänt  

ibland känns bara allt så meningslöst....kände verkligen att jag va på väg upp...hade hittat rätt väg att följa...sen kommer värsta bakslaget som ett slag i magen....och nu ligger jag här i fosterställning och gråter....varför ska det behöva vara såhär??









sen ringer mamma och jag försöker verkligen hålla fasaden uppe för att verka "som vanligt"...det va inte lätt men det gick...sen berättar hon att en väninna till henne sagt: "den som inte tycker om sofie är dum!"

var tvungen att avsluta samtalet efter det.....vet inte hur jag känner mej just nu...svårt att berätta med ord...känns som alla känslor är på topp och dom bråkar som fan...hur ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej men gud vad har hänt??? =( snyft Och din mammas väninna har rätt. Den som inte gillar dig e ju stendum i skallen för fan!!



kramis

2008-07-21 @ 17:20:57
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0