kli kli kli

    2008-07-14 / 08:45:20 Publicerat i Allmänt  

mina ögon har fortfarande inte blivit bättre...kli kli kli....fast lite bättre har dom kanske blivit, för det är rosa nu istället för rött...förra veckan fick jag ju antibiotika droppar och andra droppar jag skulle ta i en vecka..men det har inte blivit mycket bättre så jag ringde dit nyss å fick en ny tid på onsdag...yay!    som det är nu tar det nån timme innan jag kan se klart...sitter verkligen och kisar nu för att kunna se nåt....men mest gissar jag....jobbigt!!

annars är väl läget okej...jag klarar mej! =)    jobbigt bara att man fortfarande är förkyld och snorar....och hostar, men det är på väg bort nu...

tänkte lägga upp lite bilder, men orkar inte skriva om alla...så det blir lite blandat...hoppas det är lugnt! ;) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0