glad eller deppig...kan inte bestämma mej

    2008-07-24 / 00:11:09 Publicerat i Allmänt  

igår va stora städ och tvättdagen... och sittaviddatornalldelesförmångatimmardagen tydligen...kom inte isäng förrän efter fyra...somna några timmar senare och upp halv sju för att springa ner i källaren och hämta tvätt...



sen har förmiddagen bestått utav att städa färdigt det sista, den hemska disken bla....jag hatar verkligen att diska!! hur kan det va så att man känner sånt motstånd mot en del grejer? jag rensar hellre avloppet från massa äckligt gojs femton gånger bara jag slipper diska...för att ta ett exempel... =)

sen vid två stack jag ner på stan och mötte upp malin, bitte (mostrar) och daniela (kusinens tjej) 
vi gick runt på stan och fyndade lite...jag hitta en snygg grön sjal! =) sen va det meningen att vi skulle dra ut på ikea, men då va klockan redan efter sex, så det blev lite tajt om tid så dom fick släppa av mej på vägen...va ju tvungen att möta upp carro så vi skulle hinna äta innan bion! 



vi såg hancock...den va faktiskt riktigt bra! men ungefär en kvart in i filmen, innan den blivit riktigt spännande, höll jag på att somna...var såååå trött iom att jag inte sovit inatt...men sen va det inga problem...hände saker i filmen hela tiden...rekommenderar den verkligen!   och tack för idag, vännen! va jättetrevligt! =)

imorgon blir det ikea med carro...ska bli skoj! ska försöka ta mej ut och få lite sol på spökkroppen oxå...jag skrämmer snart iväg alla jag träffar...vit som spöket laban...

förresten...varför har det blivit så att dom senaste gångerna jag har haft nån i familjen på besök så har det varit så kul att träffa dom men sen när dom åkt hem så känns det så tomt? blir helt deppig...går inte att förklara...men känner mej så nere....så har det aldrig känts innan...då har man mer "levt" på besöket ett bra tag och varit glad....

dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0