dag 2

    2008-07-18 / 15:30:49 Publicerat i Allmänt  

jag ljög lite i förra inlägget....eller ljög va väl att ta i...men jag glömde en liten detalj när det gäller det här med alkohol...ska ju festa lite den 31 juli....ska ju på konsert å se Takida! =)   men förutom det är det alkoholförbud! :P

vägde mej nu när jag vaknat...gått ner 1 kg!  YAAY!

jag veet att man inte ska väga sej varje dag....men har ju Wii Fit och där ska man uppdatera varje dag...så det så!! :P

nu ska jag ta en shake med kakao/mint smak sen försöka vakna till liv...

Kommentarer
Postat av: Carro

grattis gumman :)

Jag önska att jag bara hade ork att ta tag i min vikt också...

saknar dig <3 ses snart

2008-07-18 @ 16:47:57
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0