typiskt...

    2008-01-30 / 20:21:34 Publicerat i Allmänt  

haha! just my luck!  jobbat i regn hela dagen, UTAN min regnbyxor som jag inte hittade när jag stressade imorse, sen ut på stan och leta present...hittade en jättefin tröja till olof och en till älsklingen...sen jäkta hem...så ringer telefonen...han kommer inte förrän imorgon!! störigt... stressat röven av mej helt i onödan... :/

varför får man såna perioder ibland där man bara vill en massa?  gillar inte att känna såhär...
jag vill tex ha råd att köpa nya soffor, dom jag har suger, jag vill åka till morfis i helgen,  det är snart två år sen mormor gick bort, jag vill ha en annan lägenhet, en där man får ha djur så jag kan skaffa mej en fransk bulldog, jag vill ha några dagar ledigt så jag har ork att lägga mer energi på pluggandet än va jag gör nu...osv osv... jag känner mej som en girig liten bastard... shame on me...

Kommentarer
Postat av: Carro

sök på google. design hjälp. det finns en sida som kommer upp i början där som slutar på blogg.se som har jätte bra hjälp :)

det e så svårt att förklara var det står

2008-01-31 @ 20:19:09
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0