mini-ångest...

    2008-01-25 / 20:30:55 Publicerat i Allmänt  

varit ledig idag, såååå skönt! sova tills man vaknar av sej själv utan nån dum klocka hör inte till vanligheterna... =)  började dagen med att plugga lite, sen kom monika och hämtade upp mej, sen körde vi ut till siba så jag kunde köpa teve...sen blev det en runda till ikea så jag kunde fixa nåt snyggt teven kunde stå på...blev riktigt nöjd, men som vanligt när jag "råkat" smälla lite för mycket pengar på samma dag så får jag ångest...men det går nog över snart.... ;)  

image17                                   image18

nä, orkar inte sitta här mer nu...vi höres! kram

Kommentarer
Postat av: Carro

du får juh lägga upp bilder på hur det ser ut !

2008-01-26 @ 23:05:18
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0