lite fjortisinfo...

    2008-01-27 / 12:43:59 Publicerat i Allmänt  
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
 det har väl hänt?
Gnälla: är nog allt den gnälligaste jag känner...tyvärr
Skrika: ibland :P
Sova: alldeles för lite...
Skada dig själv med flit: inte nu längre...
Ta mediciner du inte borde ta: hade inte vågat...är en fegfis...
Vilja dö: såna tankar poppar väl upp lite då och då....
Drömma mardrömmar: inte så ofta...
Drömma sexdrömmar: inte så ofta som jag skulle vilja...
Ta droger: knark är dumt och dyrt
Försöka vara annorlunda: nä?
Klä dig i svart: hela tiden :)
Gå till kyrkan: inte frivilligt
Gå i skolan: inte så ofta som jag borde...
Röka: nä...är för snål, plus att det luktar apa
Ha sex: kommer jag inte ens svara på :P
Ljuga: inte varje dag :P
Hata folk: hata är väl till att ta i...men det finns några få jag ogillar...
Lita på folk: jadå, man mår så dåligt att va misstänksam mot allt och alla...

VEM:
Saknar du:
min familj, träffar dom alldeles för sällan...
Vill du döda: usch nej! ingen!
Rörde dig sist: på vilket sätt? ;)
Vill du slå: inte nån...är så klen...
Kysste dig sist: marko såklart :)
Vill du kittla:  Varför skulle jag vilja kittla någon? :/
Kramade du sist: majsan på jobbet
Vill du prata med: huh? va? skum fråga!
Skrek du på sist: hmm...minns inte...
Vill du vara som: jag vill va som du!
Sårade dig sist: jisses...
Vill du bli galet full med: jag dricker inte! :P
Gjorde dig riktigt glad senast: älsklingen
Fick du sms från senast: marko igen
Ringde dig senast: jobbet...
Är vackrast på jorden: på insidan eller utsidan?

HAR DU:
För många vänner:
  kan man ha för många?
Förföljelsemani: nope
Tvångstankar: inte så många längre...försöker bli av med dom...
Någon annan psykisk sjukdom: nä?
Någon fysisk sjukdom: Inte för närvarande
Någon skada: Ärr, brännmärken, skavsår, rivsår..
Färgat håret: hela tiden...
Brutit några ben: nope
Några piercings: öronen, både vanliga och töjningar, tre stavar i nacken och en ring i *biiip*
Egen dator: på avbetalning =)
Bra självförtroende: ibland...
Kysst någon:  ja?
Haft sex: ja ?
Köpt kondomer: har väl hänt...
Sagt jag älskar dig till någon idag: jajemän!
Bjudit ut någon:  hmm...tror det?
Varit kär: Japp
Dumpat någon: jo...
Stulit någonting: haha! ja...godis när jag va liten och åkte fast! pinsamt!!
Lämnat landet: gills semester?
Tuttat eld på nått: nja, har väl lärt mej lite från pyroman-morfis! =)
Gjort något olagligt: vem har inte det?

HUR:
Går du: normalt?
Svarar du i telefonen: trycker på knappen och säger "hej det är sofie!"
Fördriver du tiden: har jag inget viktigt för mej så blir det telefon eller datorn
Mycket pengar har du: så jag klarar mej
Tjänar du pengar: slavar på torpet bl.a...
Ofta diskar du: för sällan...
Ofta städar du: när det behövs...typ...
Många stör du dig på: har inte räknat...
Ofta träffar du din familj: alldeles för sällan...buhu!! 

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag jobbar på det..
På gud: inte bestämt mej än...
På rymdvarelser: varför skulle vi va ensamma här?
Att folk tycker om dig: oddsen borde väl va att iallafall några gör det?
På ett liv efter detta: javisst
Att fiskar kan tänka: ja? varför skulle dom inte kunna tänka?
Att du kommer leva länge: hoppas det...känner mej iofs redan lastgammal... :/

hur svarar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0