inte så dålig fredag ändå... =)

    2008-01-19 / 14:48:13 Publicerat i Allmänt  


ibland lönar det sej att klaga för då kan det ju inte bli mycket värre?  :)

igår va bästa fredagen på länge....
började dagen med en rejäl sovmorgon, sen jobb 15-23.20....hade faktiskt riktigt skoj, trots att jag hade ett område som jag inte hittade alls i, körde vilse rejält dom första timmarna, men alla jag kom hem till var så gulliga och dom jag jobbade med va jättetrevliga, så jag hoppas jag blir bokad där igen! =) fick gå hem redan tjugo i elva, så jag va hemma hos älsklingen 25 min innan jag skulle slutat egentligen, åt lite go mat sen mys mys mys... ;)    sov ut idag oxå, gick upp lite i nio, lyyyx!! så nu är jag hemma i min lilla lägenhet igen, städa och plugga står på schemat, men först lite mat, magen skriker....har lite gott oxkött i ugnen och sen cannellinibönor till det. Mumma! =)


Kommentarer
Postat av: Carro

vad roligt att du börjat skriva igen :) fin din sida e
nu :)

2008-01-19 @ 17:18:58
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0