blöt i håret...

    2008-01-28 / 10:23:14 Publicerat i Allmänt  

filmen va faktiskt riktigt bra igår...eller så är det bara för att man är på bio så blir filmen genast lite lite bättre.. =) älskar att gå på bio...hihi!

usch, det regnar ute och jag ska snart dra till jobbet...wiiie!!  :/

just det, glömde skriva en sak förra veckan som va så sött....fick skjuts hem från jobbet en dag, det regnade och jag va tvungen att gå hem några kvarter... då kom det fram en söt liten uteliggargubbe med trasig jacka och med sånt medlidande i rösten: "men lille vän, du blir ju blöt i håret!!"   haha! tyckte det va så gulligt! han ska väl inte va orolig för mitt hår, han som gick där med sina trasiga kassar och smutsiga kläder...hade jag bara haft lite pengar på mej hade han gärna fått lite.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0