oj oj

    2008-12-14 / 19:53:06 Publicerat i Allmänt  


hoppsan! =)
det va visst ett tag sen jag skrev här nu...
men jag har haft fullt upp, antingen med besök eller jobb...
eller förkylning! =/
jag är banne mej sjuk alltid känns det som, kan man va så klen egentligen?




imorse tyckte jag så synd om mej själv att det fick bli glass till frukost, sandwich - pepparkaka!
jag är nog den nyttigaste jag känner =)





det var förresten jäääättemysigt att ha gamla mamma och malin här! =)
vi gick på stan en runda sen spela vi wii hela kvällen och åt kvackemåle (guacamole)
blev faktiskt sjukt imponerad av malin när hon wiifittade :D
(jag lovade att inte lägga ut nån fulebild på henne men denna är väl okej?)




igår morse kom olof hit och hjälpte mej julstäda och pynta...
tog banne mej heeela dan, men nu är här fint och överjuligt, precis som det ska va! =)



snusktomten




jag skickade iväg julkorten innan i veckan, blev inte alls så många som jag trodde, utan jag lyckades lägga band på mej i år med...
blev bara lite över 30 st =)
men nu har jag ett stooort dilemma!!
jag hade en lista jag satt och pricka av ifrån medans jag skrev, men sen innan jobbet så fick jag panikskriva några och glömde pricka av, plus att jag hoppade några som jag tänkte skriva imorgon...
men hur ska jag veta vilka det va nu?
med mitt minne och allt....
det är två kvar som jag är riktigt osäker på...
pinsamt att skicka dubbelt och känns inte bra i själen om jag inte skickar alls....
what to do?!






varför är det förresten så att jag ALLTID har motvind vart jag än cyklar?
när man kommer fram är det mer svett än sofie som kommer in genom dörren...
mysigt



nä, nu blir det soffan en snabbis, sen in och sova....
för det har varit en sjukt lång dag på jobbet idag (7-18)
hela dagen har i princip bestått utav massa blod och massa bajs...
yaaaay!
och imorgon ringer klockan kl 05.00

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-12-14 @ 20:26:12
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Lotta

Stackars dig som inte får träffa familjen till jul...är det jobbet som går före? hur ska du fira jul då? hoppas du får rätt på det där med julkorten, det misstaget har jag gjort många gånger...eller så skriver jag dit deras adresser men glömmer skriva att det är från mig...kul att få ett tomt julkort..hmm..Ha det bra gumman...

2008-12-14 @ 22:18:48
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tack för ditt julkort... tut tuuuuut men det tror jag redan att jag skrivt :P

2008-12-29 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0