tisdag

    2008-12-02 / 09:57:52 Publicerat i Allmänt  

jag tänkte skriva igår, eller inatt va det, men det gick inte att komma in på bloggen...
typiskt!
nu har jag inte tid, för jag är trött som en lus och sent ute...
så borde rusa in i duschen nu så jag inte blir sen till jobbet...
för jag måste fjäska och se om jag kan komma lite sent imorgon, behöver ta mej till poul men han öppnar inte förrän tolv, jag börjar jobba elva...ingen bra kombination.. =)

så istället för att skriva en massa om min julpysselmyshelg med familjen så lägger jag in lite bilder istället....
det är okej va?


i lördes åkte jag till bromölla, det va ju kalas hos min kusin...
efter det drog jag och lina hem till moster maulin...
där blev det massa god raw food och goda drinkar...
bl.a. en med avokado, kål, apelsin och spirulina...





vi hjälpte till att göra lite "plockemat"
bl.a. chokladknoppisar med goda grejer på...





på lördan va det dax för julpysselmys! =)





jag blev nog mest stolt över min bögtomte! =)





han ska bo i min hall sen...





förutom pyssel så blev det en hel del mys med vår senaste familjemedlem...
goa mysiga max! =)





han höll min hand med sina små små fingrar tills han somnade...
gullegrisen =)






lina va stolt över sin fula kula :P





mamma ewa





moster bitte med barnbarn max





linas tomte är inte färdig än...





sen stack jag till bromölla till olof...
där blev det lååång sovmorgon sen stack vi på tomtejakt...
vi va i både kristianstad och sen bromölla...
sen tog vi en räkmacka på böckman´s






vi råkade visst få med oss lite munkar oxå... ;)





innan jag stack hem till malmö igen blev det en runda hem till mamma oxå i kristianstad...
hon fick hjälpa mej att färga håret och massera min snea, onda axel oxå... = /
när jag kom hem till malmö så va jag sjukt uppe i varv så det gick inte att sova...
så det fick bli en runda till gymmet, blivit massa onyttigt hela helgen ju...


en av fördelarna med att träna på udda tider är att man är själv på stället, man slipper vänta på maskinerna =)
förstår inte varför ingen annan är på gymmet klockan tolv en måndagkväll :P





haha! en obligatorisk spännisbild?





glöm inte att stretcha! =)




shit...nu måste jag skynda skynda skynda

tjaa!




Kommentarer
Postat av: Jennie

ja det rätt ok faktiskt, ska dock ändra lite bilder i headern sen!

2008-12-02 @ 19:26:14
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Daniela

ååå var e bilden på min porrtomte då?? :(

2008-12-02 @ 20:22:21
Postat av: Åsa

Vart fasen tränar du?? Där vill ju jag gå..på kväll o nattetid ;)

2008-12-02 @ 21:59:07
URL: http://www.snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Men guuuud... gymmet klockan 12 på NATTEN??? Maj gaaaawd! Men din bögtomte blev ju fin som faaan. Inte visste jag du hade talang för sånt!!! Eller jo det visste jag ju med fulingarna men det där såg ju avancerat ut =)

2008-12-02 @ 23:59:44
URL: http://kcalorin.wordpress.com
Postat av: sofie

daniela, jag glömde ta bild på både porrtomten å evelinas neger... :(

2008-12-03 @ 06:48:36
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0