fjant

    2008-08-28 / 23:38:57 Publicerat i Allmänt  

nu har det fan ta mej tippat över på det andra hållet...är helt lycklig i hela kroppen, utan anledning! 

skrattat konstant sen jag kom hem...hur normalt är det? :D




jag har förresten haft en låt på hjärnan över en vecka nu, den vägrar försvinna....råka till och med sjunga den (hööögt) i korridoren på jobbet en natt....märkte inte det själv först för jag va så trött....jisses! pinsamt!




borde sova nu för jag har en sjukt lång dag framför mej imorgon...ska till göteborg! skriver dock mer om det imorgon...



min klocka ringer 05.00 imorgon...känns sjukt bra...eller inte! men va gör man? hjälper det att klaga? svar nej!




tog töntbild på jobbet idag ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

E det DEN låten du har på hjärnan?? Den e ju så grymt DÅLIG!!!!!!

Gå in här o få dig litta BRA muzica!!! ;)



aVqwUA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=SkEWaVqwUA



Kramen..

2008-08-29 @ 13:38:49
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Hmmm...knepigt..men gå in där igen o skriv i följande: Dissection - Maha Kali Live

Så ska du höra hur grym muzika ska låta när den e som allra bäst!!!!! ;)

2008-08-29 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0