surkärring!!

    2008-04-16 / 14:43:03 Publicerat i Allmänt  

gud va sur jag blev när jag tog bussen till jobbet idag....jag hade en stor träningsväska med mej full med kläder, tänkte passa på att tvätta på jobbet för det fanns ingen tid på hela veckan hemma...det fanns andra lediga platser med en tant ryter åt mej: "flytta den!!" inget "snälla" eller "kan jag sitta här?"
så där fick jag sitta med väskan i knät så jag inte ens såg ut...tungt va det med...
folk börja kliva av men kärringfan satt kvar...jag frågade om hon inte kunde sätta sej i sätet bredvid för det va tungt..."nej, jag sitter bra här!"  
så jag låtsades få sms hela tiden och varje gång jag tog upp telefonen ur fickan fick hon värsta armbågen i sidan...hihi! tillslut satt hon sej på ett annat säte....synd bara att det va hållplatsen innan jag skulle av... :/

och gamla klagar på nosiga tonåringar....det kostar inget av va snäll, inte ens för pensionärer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0