jag är knas

    2008-04-18 / 13:12:51 Publicerat i Allmänt  

vad har hänt med tröttis?? från att varit konstant trött dom senaste dagarna så går jag till att vara hopplöst pigg en hel natt...det gick inte att sova hur mycket jag än försökte...
en bok som jag inte är speciellt pigg på brukar va som värsta john-blund-pulver för mej...men icke inatt...
så jag började läsa Ser mitt huvud tjockt ut i den här? av Randa Abdel-Fattah och slutade inte förrän boken va slut...och den va riktigt bra!! =) 
jag tänker inte börja argumentera med mej själv nu för den handlar delvis om ett känsligt ämne för mej för jag har så svårt för att förstå det...islam...muslim-mammor som gör skillnad på söner och döttrar mm....men denna boken va så söt och rolig och bra och verkligen läsvärd... haha!  PLING! dagens boktips!

image154

har inte varit så trött heller idag som jag trodde jag skulle va...men orkar banne mej inte ta mej till ikea idag som jag tänkt....får kanske ta det imorgon... =) 

Kommentarer
Postat av: kapten gråskägg

hahaha jasså. Ja,dom bilderna ligger väll ute lite överallt och florerar! Ha en fortsatt
trevlig fredag! skepp oh hojj..

2008-04-18 @ 13:15:44
URL: http://enannandelavgottsunda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0