dag 5

    2008-04-04 / 10:45:49 Publicerat i Allmänt  

nu har jag gått på den här dieten sen i måndags och har redan gått ner 3kg....gött! =) och det har inte varit jobbigt alls...förutom igår...jisses! har kunnat mörda för en varm korv, eller choklad eller vad som helst! haha! dom hade köttsoppa på jobbet, jag är inte speciellt förtjust i soppa, men hade kunnat ge 500 spänn för att få en tallrik....men icke sa nicke! drack en halv liter vatten i stället....och idag känns det mycket bättre! =)  tänkte hålla på tills den 22:e april, för då ska jag hem till lilla morfis...och då kan man inte dieta...då ska jag banne mej ha morfis pannekagor till frukost, prinskorv, morfisbröd och löstkokt ägg, har jag fått där sen jag va en liten skit, sen hemmalagad potatismos till middag!  läääängtar!  så jag tänkte äta vanlig mat hela den veckan för sen på lördagen är jag bjuden hem till en jobbarkompis...hon bjuder på massa sprit och trevligt sällskap! =)


nä...detta blev ju ett tråkigt inlägg med massa matsnack...skärpning!!!


mamma kommer ikväll och stannar hela helgen! wiiiie!! oj...min rast är snart slut...återkommer ikväll! ha en bra dag ni som kan...det är ju freeeeedag!!



image122


Kommentarer
Postat av: Carro

jo eftersom jag bara har 73% så måste jag söka jobb som är 100% .. :S så nu ska jag på möte haha TÖNTIGT !!

2008-04-04 @ 10:55:24
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0