hmm...

    2007-11-27 / 09:21:40 Publicerat i Allmänt  

längtar till min säng igen...klockan är nu 9:16...redan hunnit träna, ätit frukost, hämtat upp tvätten och hängt in den, betalat lite räkningar och pluggat...nu är tanken att jag ska hoppa in i duschen sen dra ut på stan innan jobbet...måste fixa lite julklappar =) 

kommer bli en trist jul detta året...för det första ska jag jobba alla röda dagar och alla dagar som inte är röda oxå för den delen...så det blir första julen utan familjen...just nu känns det rätt okej men kommer nog va skitjobbigt när det väl är jul....älskar julen....allt pynt...allt ljus...värmen....mysigt!! för det andra har jag så sjukt ont om pengar, fick sämsta lönen ever...har iofs jobbat heltid nu på nya jobbet men det har varit så konstiga tider så man har inte kunnat jobba nåt extra och sen har jag varit sjuk...blää...som tur är har flera stycken önskat sej julklappar som inte kostar så mycket men dom tar lite tid att göra och gott om tid är det ont om.....sen fyller syrran år....får se va hon önskar sej... nä, hopp in i duschen va det ja....

längtar till ikväll! mys med älsklingen är aldrig fel! ;)

Kommentarer
Postat av: bure

så fin sidan e :D -nöjd-

2007-11-27 @ 11:40:50
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0